Bursa’nın Yıldırım ilçesi Esenevler Mahallesi'nde yaşayan Sedair Kurnaz, Nilüfer ilçesindeki yeni evi için büyük bir titizlikle biriktirdiği 1 KİLO ALTIN'ı sakladığı yerden bulamadı. Yapılan araştırmalar sonucunda, Kurnaz'ın eşinin ev temizliği yaptığı sırada, içinde altınların bulunduğu siyah poşeti çöp zannederek sokağa bıraktığı ortaya çıktı.
Arama Çalışmaları Seferberliğe Dönüştü
Yaşanan olayın ardından polis ekiplerine ve Yıldırım Belediyesi temizlik birimlerine haber verildi. Altınların çöpe karışıp karışmadığının belirlenmesi amacıyla konteynerler titizlikle incelenmeye başlandı. Olayın yaşandığı bölgedeki güvenlik kamerası kayıtları ise emniyet güçleri tarafından mercek altına alındı.
"Altınları Görenler Lütfen Ulaşsın"
Yaşadığı büyük mağduriyeti dile getiren Sedair Kurnaz, "Eşim temizlik yaparken poşeti çöp sanıp dışarı atmış. Çöp toplama aracı mı aldı, yoksa çöpleri karıştıran biri mi aldı bilmiyoruz. Yetkililere haber verdik, bölgedeki güvenlik kameraları incelenecek. Altınları bulan ya da görenlerin bize ulaştırmasını rica ediyoruz," ifadelerini kullandı. Bursa genelinde yankı uyandıran bu talihsiz olayla ilgili incelemeler tüm hızıyla devam ediyor.
#Bursa #BURSHABER #Yıldırım #Esenevler #altın #haber #sondakika #BursaHaber #kayıpaltın