Eskişehir yönünde, Tepebaşı ilçesi Çukurhisar Mahallesi mevkisinde ilerleyen iki otomobil sürücüsü arasında bilinmeyen bir nedenle gerginlik çıktı. Kısa sürede büyüyen tartışma, araçların birbirini sıkıştırması ve ön kesme girişimleriyle trafiği tehlikeye atan bir boyuta taşındı.
Kameralar Kayıttaydı
Sürücülerin yoğun trafikte gerçekleştirdiği riskli manevralar ve kontrolsüz şerit değişimleri, durumu fark eden başka bir araçtaki vatandaşlar tarafından saniye saniye kaydedildi. Görüntülerde, diğer sürücülerin olası bir kazadan kaçınmak adına büyük çaba sarf ettiği gözlenirken, olay herhangi bir maddi hasar veya yaralanma yaşanmadan son buldu.
#bursa #bursahaber #Eskişehir #Tepebaşı #Çukurhisar #TrafikteÖfke #TrafikGüvenliği #TehlikeliSürüş #





