Turizm ve seyahat odaklı yeni televizyon kanalı yayın hayatına başladı 

EKONOMİ 17.05.2022, 10:14
Turizm ve seyahat odaklı yeni televizyon kanalı yayın hayatına başladı 
Seyahat kısıtlamaları sebebiyle iki zor yılı geride bırakan turizm endüstrisi, 2022 bahar dönemiyle hızlanmaya başladı. Dünya Seyahat ve Turizm Konseyi (WTTC) verilerine göre 2023 yılında pandemi öncesi seviyelere ulaşması tahmin edilen sektörün, bu yıl ortalama yüzde 5,8 büyüyeceği ve küresel gayrisafi yurt içi hasılaya katkısının yüzde 2,7 artacağı öngörüldü. Yaz mevsiminin yaklaşmasıyla yolculuk ve otel rezervasyonları çoğalırken, sektör de yeni döneme hazırlanmaya başladı. Toprakçı Holding, dünyanın en popüler seyahat rotalarının yüksek kaliteli görüntülerini dijital platformlardan 7 gün 24 saat dünyaya ulaştırmak için, WETrip TV isimli yeni bir televizyon kanalı kurduğunu duyurdu.   

Yaz mevsimi yaklaşırken artan yolculuk ve otel rezervasyonları, turizm endüstrisinde toparlanma eğilimini beraberinde getirdi. Dünya Seyahat ve Turizm Konseyi sektörün pandemi öncesi seviyelere 2023'te döneceğini tahmin ederken, 2 kişiden birinin bu yıl daha uzun tatil yapmayı planladığı görüldü.  

Konuyla ilgili değerlendirmelerini paylaşan Toprakçı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Toprakçı, “2022'ye güçlü bir toparlanma eğilimiyle başlayarak umut veren turizm ve seyahat sektörleri, yeni bir döneme hazırlanıyor. Toprakçı Holding olarak bu içgörüden hareketle, turizm ve yeni medya alanındaki deneyimlerimizi dünyanın her yerinden izlenebilen bir televizyon kanalında bir araya getirdik. WETrip küresel destinasyonların yerel özelliklerini en iyi şekilde yansıtma ve turizm odaklı stratejik reklamcılık alanında bir öncü olma vizyonuyla yayın hayatına başladı” dedi. 

SEYAHAT BÜTÇELERİ ARTIYOR, YURT DIŞI SEYAHAT PLANLARI ÖNE ÇIKIYOR 

Turizm odaklı düşünce kuruluşu Digital Tourism Think Tank iş birliğinde hazırlanan raporda 2 kişiden birinin bu yıl seyahate pandemi öncesine kıyasla daha çok bütçe ayıracağının görüldüğünü belirten Mustafa Toprakçı, “Ayrıca yine 2 kişiden biri, bu bütçelerle daha uzun seyahat yapmayı planlıyor. Öte yandan 5 kişiden dördü bu yıl uluslararası seyahatleri de gündemine alıyor. Tüm göstergeler 2022’nin turizm ve seyahat için iyi bir yıl olacağına işaret ederken, WETrip TV şu anki yayın akışında her gün Avrupa, Amerika, Afrika, Ortadoğu, Asya, Karayipler gibi başka bir bölgeye odaklanıyor. Bu sayede yurt dışına seyahat etmek ve daha önce görmedikleri yerleri keşfetmek isteyen turistlerin en doğru destinasyon tercihlerini yapabilmelerini kolaylaştırmayı amaçlıyoruz. İzleyicilerin seyahat günlüklerine de yer vermeyi planladığımız kanalımızda, bilet hediyeleri gibi çeşitli fırsatlar da sunacağız” ifadelerini kullandı. 

“TURİZM VE SEYAHAT ENDÜSTRİSİNE YENİ REKLAM MODELLERİ SUNACAĞIZ” 

Küresel trendlere bakıldığında tüketicilerdeki sürdürülebilir seyahat ve çevre dostu turizm bilincinin geliştiğinin gözlemlendiğini söyleyen Toprakçı, “WETrip TV turizm ve seyahat sektörlerindeki yeni dönemde, şirketlere sürdürülebilirlik ve düşük karbon ayak izi gibi güçlü yönleriyle rekabet avantajı kazandıracak yeni reklam modelleri hayata geçirme vizyonunu da taşıyor. Kendi kaynaklarını ve Toprakçı Holding’in ilgili sektörlerdeki deneyimini doğru analizlerle, araştırma ve geliştirme faaliyetleriyle bir araya getirmeyi hedefleyen kanalımız, dünya standartlarındaki yayın performansıyla hak ettiği yeri almaya aday bir konumda bulunuyor. İnternet sitesinden ve YouTube’dan canlı olarak izlenebilen WETrip TV ile, inovasyonu yayın yaklaşımımızın değişmez bir ilkesi haline getirerek, medyanın, teknolojinin ve televizyonun yeniliklerini, turizm ve seyahat sektörlerinin hizmetine sunuyoruz” dedi.  

Yorumlar (0)
20
parçalı az bulutlu
Namaz Vakti 29 Haziran 2022
İmsak 03:34
Güneş 05:30
Öğle 13:12
İkindi 17:10
Akşam 20:44
Yatsı 22:32
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Trabzonspor 38 81
2. Fenerbahçe 38 73
3. Konyaspor 38 68
4. Başakşehir 38 65
5. Alanyaspor 38 64
6. Beşiktaş 38 59
7. Antalyaspor 38 59
8. Karagümrük 38 57
9. Adana Demirspor 38 55
10. Sivasspor 38 54
11. Kasımpaşa 38 53
12. Hatayspor 38 53
13. Galatasaray 38 52
14. Kayserispor 38 47
15. Gaziantep FK 38 46
16. Giresunspor 38 45
17. Rizespor 38 36
18. Altay 38 34
19. Göztepe 38 28
20. Ö.K Yeni Malatya 38 20
Takımlar O P
1. Ankaragücü 36 70
2. Ümraniye 36 70
3. Bandırmaspor 36 62
4. İstanbulspor 36 60
5. Erzurumspor 36 58
6. Eyüpspor 36 57
7. Samsunspor 36 51
8. Boluspor 36 50
9. Manisa Futbol Kulübü 36 49
10. Tuzlaspor 36 49
11. Denizlispor 36 49
12. Keçiörengücü 36 48
13. Gençlerbirliği 36 48
14. Altınordu 36 45
15. Adanaspor 36 45
16. Kocaelispor 36 44
17. Bursaspor 36 44
18. Menemen Belediyespor 36 38
19. Balıkesirspor 36 12
Takımlar O P
1. M.City 38 93
2. Liverpool 38 92
3. Chelsea 38 74
4. Tottenham 38 71
5. Arsenal 38 69
6. M. United 38 58
7. West Ham United 38 56
8. Leicester City 38 52
9. Brighton 38 51
10. Wolverhampton Wanderers 38 51
11. Newcastle 38 49
12. Crystal Palace 38 48
13. Brentford 38 46
14. Aston Villa 38 45
15. Southampton 38 40
16. Everton 38 39
17. Leeds United 38 38
18. Burnley 38 35
19. Watford 38 23
20. Norwich City 38 22
Takımlar O P
1. Real Madrid 38 86
2. Barcelona 38 73
3. Atletico Madrid 38 71
4. Sevilla 38 70
5. Real Betis 38 65
6. Real Sociedad 38 62
7. Villarreal 38 59
8. Athletic Bilbao 38 55
9. Valencia 38 48
10. Osasuna 38 47
11. Celta Vigo 38 46
12. Rayo Vallecano 38 42
13. Elche 38 42
14. Espanyol 38 42
15. Getafe 38 39
16. Mallorca 38 39
17. Cadiz 38 39
18. Granada 38 38
19. Levante 38 35
20. Deportivo Alaves 38 31