Teknosa’nın Türkiye’deki ilk yeni konsept mağazası dün açıldı

Bilim Teknoloji 23.06.2022, 09:46
Teknosa’nın Türkiye’deki ilk yeni konsept mağazası dün açıldı
Teknosa’nın dönüşüm ve dijitalleşmeyi ön plana çıkarttığı Türkiye’deki ilk yeni konsept mağazası dün düzenlenen etkinlikle açıldı. Bu mağaza ile müşterilere daha fazla deneyim alanı sunduklarını vurgulayan Teknosa Genel Müdürü Sitare Sezgin, “Biz stratejik yol haritamızda müşteri odaklı dönüşüm ve dijitalleşme ile fark yaratmak istiyoruz. Bu anlamda, yeni mağazamız müşteri odaklı dönüşümümüz açısından çok önemli bir adım” dedi.

City’s İstanbul AVM’de gerçekleşen etkinlikle Teknosa’nın müşteri deneyimini ve sürdürülebilirliği ön plana çıkarttığı yeni konsept, ziyaretçilerin hizmetine açıldı. Birçok ürün grubu için deneyim yerleri, engelli bireyler için yürüyüş alanları, sürdürülebilirlik duvarı gibi yeni uygulamalara ev sahipliği yapan City’s İstanbul Teknosa mağazası, Teknosa’nın dijital ortamda hayata geçirdiği pazaryeri alanını da Tekno Pazar adıyla ilk kez bir mağazada olacak şekilde içinde barındırıyor. Bu konsepti sadece İstanbul için düşünmediklerini belirten Sitare Sezgin, “Biz ‘Herkes için teknoloji’ diyoruz. O yüzden 2022 sonuna kadar İstanbul dışındaki iller dahil olmak üzere 6 mağazamızı bu yeni konsepte taşıyacağız. 2023 ve sonrasında da bunun örneklerini sıkça görmeye devam edeceksiniz” ifadelerini kullandı.

Açılışa, Teknosa Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Timur, Teknosa Genel Müdürü Sitare Sezgin, iş ortakları ve birçok ziyaretçi katıldı. 

“MÜŞTERİLERİMİZ ÜRÜNLERİ KOLAYCA BULABİLECEK VE EV KONFORUNDA DENEYİMLEYEBİLECEK”

Yeni konsept Teknosa mağazasının diğer mağazalardan farklı olduğunun altını çizen Teknosa Genel Müdürü Sitare Sezgin konuyla ilgili şöyle konuştu:

“Bir kere mağazamız çok daha fazla dijital. Müşterilere daha fazla deneyim alanı sunuyoruz. Ürün arama ekranları, birçok ürün grubu için yaptığımız deneyim alanlarıyla birlikte müşterilerimiz hem istedikleri ürünleri kolayca bulabilecek hem de ev konforunda ürünleri deneyimleyebilecekler. Mağazamızda ödeme alanı, tekno hizmet alanı gibi konumlandırdığımız yeni alanlar var. Bunlar çok daha dijital ve daha görünür bir halde. Biliyorsunuz şubat başında dijital kanallarımıza Pazar yeri etkinlikleri ekledik. Pazaryeri operasyonlarımızla mağaza operasyonumuzu evlendirdiğimiz ilk mağaza da bu. Artık müşterilerimiz pazaryeri alanı olan Tekno Pazar’da satıcılarımızın ürünlerini hem deneyimleyebilecekler hem de satın alabilecekler.

“BU MAĞAZAMIZIN BİR DİĞER ÖZELLİĞİ DE ÇOK DAHA ERİŞEBİLİR OLMASI”

Sezgin, “Bu mağazamızın bir diğer özelliği de çok daha erişebilir olması. Engelli vatandaşlarımızı da düşündük. Görme engelli vatandaşlarımız için yürüyüş alanları, satış danışmanlarına ulaşabilecekleri butonlar tasarladık. Bütün koridorlar engelli müşterilerimize çok uygun şekilde tasarlandı. Ödeme ve Tekno Hizmet alanında özel yerler oluşturduk. Ayrıca Sabancı’nın da Teknosa’nın da olmazsa olmazı sürdürülebilirlik projemiz mevcut. Hem toplumsal cinsiyet eşitliğinde hem de doğal kaynakların verimli kullanımı konusunda birçok proje hayata geçiriyoruz. Bu projeleri sergilediğimiz, müşterilerimize bu konularda bilgilendirme yaptığımız bir sürdürülebilirlik duvarımız var. Aynı zaman da elektronik atık topluyoruz. Bu duvarımıza yerleştirdiğimiz dönüşüm kutularına müşterilerimiz elektronik atıklarını da paylaşabilecekler. Mağazamız bir kere otomasyon. Full led aydınlatmalı yani mağazayı karbon emisyonunu minimuma indirgeyecek şekilde tasarladık. Sütunlarımızda, kolonlarımızda gerçek canlı bitkiler yetiştirdik. Kısacası mağazamız özetle daha dijital, daha deneyimsel, daha erişilebilir ve daha sürdürülebilir” şeklinde konuştu.

“HEDEFLERİMİZİ, YATIRIMLARIMIZI KISMADAN YOLUMUZA DEVAM EDİYORUZ”

Teknosa’nın pazardaki büyüme oranına da değinen Sezgin, “Biliyorsunuz halka açık bir şirketiz o yüzden ilk çeyrek verilerini paylaşabilirim. Biz hem 2020 hem 2021 yıllarında iyi bir performans sergilemiştik. 2021 yılında pazarın üzerinde bir büyüme sergilemiştik. 7,5 milyar TL net ciroya ulaşmıştık. 2022 yılında da pazar yüzde 65 büyürken biz yüzde 95 büyüyerek pazarın üzerinde büyüme elde ettik. 2.8 milyar TL’nin üzerinde bir ciroya ulaştık. Hedeflerimizi, yatırımlarımızı kısmadan yolumuza devam ediyoruz” dedi.

Teknosa Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Timur ise “Bugün bu mağazayı farklılaştıran önemli özellik sadece gördüğünüz gibi her tarafıyla dijital olması değil, sürdürülebilirlik ve erişilebilirlikte bu konseptin çok önemli ve ayrıştırıcı bir parçasıdır. Her tarafta dijitalleşmeyi ve dijital ortamı görüyorsunuz ama içeride sürdürülebilirlik duvarımızda var orada müşterilerimiz dönüşümden karbon ayak izine kadar birçok şeyi görebilecek ve bilgi alabilecekler” İfadelerini kullandı.

Yorumlar (0)
27
açık
Namaz Vakti 05 Temmuz 2022
İmsak 03:38
Güneş 05:33
Öğle 13:13
İkindi 17:11
Akşam 20:44
Yatsı 22:30
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Trabzonspor 38 81
2. Fenerbahçe 38 73
3. Konyaspor 38 68
4. Başakşehir 38 65
5. Alanyaspor 38 64
6. Beşiktaş 38 59
7. Antalyaspor 38 59
8. Karagümrük 38 57
9. Adana Demirspor 38 55
10. Sivasspor 38 54
11. Kasımpaşa 38 53
12. Hatayspor 38 53
13. Galatasaray 38 52
14. Kayserispor 38 47
15. Gaziantep FK 38 46
16. Giresunspor 38 45
17. Rizespor 38 36
18. Altay 38 34
19. Göztepe 38 28
20. Ö.K Yeni Malatya 38 20
Takımlar O P
1. Ankaragücü 36 70
2. Ümraniye 36 70
3. Bandırmaspor 36 62
4. İstanbulspor 36 60
5. Erzurumspor 36 58
6. Eyüpspor 36 57
7. Samsunspor 36 51
8. Boluspor 36 50
9. Manisa Futbol Kulübü 36 49
10. Tuzlaspor 36 49
11. Denizlispor 36 49
12. Keçiörengücü 36 48
13. Gençlerbirliği 36 48
14. Altınordu 36 45
15. Adanaspor 36 45
16. Kocaelispor 36 44
17. Bursaspor 36 44
18. Menemen Belediyespor 36 38
19. Balıkesirspor 36 12
Takımlar O P
1. M.City 38 93
2. Liverpool 38 92
3. Chelsea 38 74
4. Tottenham 38 71
5. Arsenal 38 69
6. M. United 38 58
7. West Ham United 38 56
8. Leicester City 38 52
9. Brighton 38 51
10. Wolverhampton Wanderers 38 51
11. Newcastle 38 49
12. Crystal Palace 38 48
13. Brentford 38 46
14. Aston Villa 38 45
15. Southampton 38 40
16. Everton 38 39
17. Leeds United 38 38
18. Burnley 38 35
19. Watford 38 23
20. Norwich City 38 22
Takımlar O P
1. Real Madrid 38 86
2. Barcelona 38 73
3. Atletico Madrid 38 71
4. Sevilla 38 70
5. Real Betis 38 65
6. Real Sociedad 38 62
7. Villarreal 38 59
8. Athletic Bilbao 38 55
9. Valencia 38 48
10. Osasuna 38 47
11. Celta Vigo 38 46
12. Rayo Vallecano 38 42
13. Elche 38 42
14. Espanyol 38 42
15. Getafe 38 39
16. Mallorca 38 39
17. Cadiz 38 39
18. Granada 38 38
19. Levante 38 35
20. Deportivo Alaves 38 31