sex izle porno sikiş porno izle izmir bayan escort sikiş izle

Samsung’dan reklama rekor bütçe

Güney Koreli teknoloji devlerinden Samsung'un 2016'da pazarlama ve reklam için rekor bütçe ayırdığı ortaya çıktı. Reklama birçok teknoloji şirketinin piyasa değerinden daha fazla bütçe ayıran Samsung'un en yakın takipçileri arasında LG yer alıyor.

Samsung’dan reklama rekor bütçe

Teknolojinin önde gelen şirketlerinin, birbirleriyle rekabet edebilmesi için sürekli olarak yeni teknoloji üretmesi gerekiyor. Böylece teknoloji devleri rakiplerine karşı üstünlük kurup ön plana çıkabiliyor.

Tabii sadece iyi ürün yapmak yetmiyor, bir de bunun pazarlama boyutu var. Yapılan ürünü iyi bir şekilde pazarlamak gerekiyor ki, insanlara ulaşsın ve iyi bir satış rakamı yakalansın. Bu doğrultuda şirketler pazarlama için belli bir bütçe ayırıyor.

İşte Samsung’un, sadece 2016 yılında pazarlama için ayırdığı bütçe belli oldu. Business Korea’da yer alan habere göre Samsung, 2016 yılında pazarlama için tam 10.3 milyar dolar bütçe ayırdı. Bu dudak uçuklatıcı rakamın 3.1 milyar dolarlık kısmının sadece reklamlarda kullanıldığı açıklandı. Analizlere Samsung pazarlama bütçesini göre geçen yıla göre yüzde 15 oranında artırmış.

Samsung’un, bu bütçenin büyük bir kısmını Galaxy S7 ve Note 7 için kullandığı ifade ediliyor. Tabii bu kadar bütçe ayrılmasına rağmen Note 7’nin fiyaskoyla sonuçlanması şirket için hayli can sıkıcı bir gelişme oldu.

Şirketin yeni amiral gemisi S8 ve S8+’a verdiği önemi düşünürsek, bu yıl bu bütçenin daha da artacağını söyleyebiliriz.

Diğer taraftan Güney Koreli bir başka teknoloji devi LG’nin de geçtiğimiz yıl reklam için 1.2 milyar dolar harcadığı ve 2015’e göre yüzde 21.4’lük bir artış olduğu açıklandı.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.