sex izle porno sikiş porno izle izmir bayan escort sikiş izle

Yerel Gazetelerde Reklamcılığın Geliştirilmesi Projesi

BİK Genel Müdürü Karaca: "İki temel konuda dijital yayıncılık, analog yayıncılığın önüne geçmiş durumda. Biri tiraj, diğeri de reklam gelirleri" dedi.

Yerel Gazetelerde Reklamcılığın Geliştirilmesi Projesi

Basın İlan Kurumu (BİK) Genel Müdürü Yakup Karaca, "İki temel konuda dijital yayıncılık, analog yayıncılığın önüne geçmiş durumda. Biri tiraj, diğeri de reklam gelirleri." dedi. 

BİK Kastamonu Şubesi ile Kuzey Anadolu Kalkınma Ajansı (KUZKA) iş birliğinde düzenlenen "Kastamonu, Çankırı ve Sinop İllerindeki Yerel Gazetelerde Reklamcılığın Geliştirilmesi Projesi", Kastamonu Kültür Köyü'nde düzenlenen sertifika töreniyle sona erdi.

Karaca, törende yaptığı konuşmada, valilik başta olmak üzere programa destek verenlere teşekkür etti.

Basın sektöründe dijitale geçiş yaşandığına işaret eden Karaca, analog dönemden dijitale geçiş sürecindeki sıkıntıları ortadan kaldırmak için birlikte düşünüp çözümler üreteceklerini söyledi.

Kurum olarak gazetelerin tirajlarının artırılması ve kalitenin yükseltilmesi için telkinlerde bulunduklarını belirten Karaca, "Bunun yanında gazetelerin rakipleri ve belki ileride hayatına son verecek olan dijital yayınların geliştirilmesi için teşviklerde bulunuyoruz. Bu bir çelişki olarak görünüyor ama ne yazık ki hayatın akışı bu. Gelişmeleri görmezlikten gelemeyiz. Kurum olarak gazetelerimize bu gerçeği anlatıyoruz." diye konuştu.

Dijitalleşmenin teknolojinin sonucu olduğunu, birçok alanda bu durumun yaşandığını vurgulayan Karaca, bunun önüne geçilemeyeceğini, dijitalleşmeyle hem zaman hem de kaynakların etkin kullanılabildiğini anlattı.

Gazetelerin internet sitelerini aktif değerlendirmesi gerektiğine işaret eden Karaca, "Bir taraftan mevcut gazetecilik çalışmalarını devam ettirirken bir yandan da gazetelerinize ait internet sitelerinizin altyapı ve teknik özelliklerini güçlendirmeniz gerekiyor. En önemlisi dijital haberciliği güçlendirmek. Bunlar sizi çok yoracak şeyler değil." ifadelerini kullandı.

Kalkınma ajanslarıyla çeşitli projeler yürüterek gazetelerin dijital yayıncılığa hazırlanmalarına katkı sağladıklarını bildiren Karaca, sözlerini şöyle tamamladı:

"Yapmaya çalıştığımız şey, gazeteler bir yandan mevcut durumunu sürdürürken bir yandan da onları dijital yayıncılığa hazırlamak. 'Bu işin sonu nereye gidecek, dijitale geçtikten sonra resmi ilan yayını kalmayacak' diye bir endişe var. Bizim maksadımız haklarınızı kaybetmeden dijital yayıncılığa devam etmenizi sağlamak. İleride resmi ilanların dijital ortamda yayınlanmasına ilişkin bir kanun çıktığında sisteminiz tıkır tıkır işlesin istiyoruz. 1961'de resmi ilanların yayın yeri olarak gazeteler seçilmiş ama o dönemde en revaçta, moda tabiriyle en fazla tirajı olan gazeteler. İki temel konuda dijital yayıncılık, analog yayıncılığın önüne geçmiş durumda. Biri tiraj, diğeri de reklam gelirleri. Bu artarak devam edecek. Bunun için altyapıyı sağlıklı şekilde hazırlamak istiyoruz."

Programa, Vali Yaşar Karadeniz, Belediye Başkanı Tahsin Babaş, KUZKA Genel Sekreter Vekili Serkan Genç, Kastamonu Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Erkan Yılmaz ile gazeteciler katıldı.

Konuşmaların ardından, eğitime katılan 30 kişiye sertifikaları verildi.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.